Gümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon.
Kuva rohkem...
Eesti keele riigieksam või eesti keele kui teise keele riigieksam ja vastuvõtueksam.
Eesti keele oskus vähemalt Euroopa Keeleõppe Raamdokumendi B2-tasemel.
Antavad kraadid
haridusteaduse bakalaureus
Õppekava eesmärgid
- Luua võimalused integreeritud teadmiste omandamiseks kasvatusteaduste, filosoofia, psühholoogia ja sotsioloogia erisuundadest;
Kuva rohkem...
- kujundada alusteadmised kahe üldhariduskoolis õpetatavast humanitaar- või loodusteaduslikest ainetest;
- luua valmisolek õpingute jätkamiseks magistriastmel.
Õppekava õpiväljundid
- omab teadmisi pedagoogikast ja psühholoogiast - omab valmisolekut mõista õpilast ja tema õppimist, lähtudes õppija eripärastKuva rohkem...
- omab valmisolekut koostööks sotsiaalsete partneritega - omab teadmisi põhikooli 4.-9. klassi õpilase aitamiseks kahe aine õppimisel - on suuteline rakendama õpitut kooli tegelikkuses - on suuteline jätkama õpinguid magistriõppes
Õppekava lõpetamistingimused
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus,Kuva rohkem... sh. sooritama kõik kohustuslikud õppeained ning koostama ja kaitsma bakalaureusetöö või sooritama bakalaureuseeksami. Üliõpilasel, kes ei ole lõpetanud eesti õppekeelega kooli või on lõpetanud osaliselt eesti õppekeelega kooli on vaja omandada eesti keele oskus C1-tasemel.
- Luua võimalused laiapõhjaliste teadmiste omandamiseks inimese psüühilisest, füüsilisest ja sotsiaalsest arengust, haiguste ja riskikäitumise etioloogiast ja ennetusvõimalustest;
Kuva rohkem...
- Kujundada tervislikke eluviise toetavaid väärtushinnanguid ja luua valmisolek nende edasiandmiseks/kujundamiseks tulevases professionaalses tegevuses;
- Valmistada ette spetsialiste, kes on pärast õpetajakoolituse läbimist valmis üldhariduskoolis õpetama inimeseõpetuse ainet.
Õpiväljundid
- Põhjalikud teadmised inimese psüühilisest, füüsilisest ja sotsiaalsest arengust, haiguste ja riskikäitumise etioloogiast ja ennetusvõimalustest;
Kuva rohkem...
- Oskus väärtustada tervislikke eluviise ja oskab kujundada neid õpilases oma tulevases professionaalses tegevuses;
- Suutlikkus pärast õpetajakoolituse läbimist õpetama inimeseõpetuse ainet üldhariduskoolis.