Gümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon. Vastuvõtueksam.
Kuva rohkem...
Eestikeelsel õppekaval on õppe alustamise tingimuseks õppija eesti keele oskus vähemalt Euroopa Keeleõppe Raamdokumendi B2-tasemel.
Antavad kraadid
haridusteaduse bakalaureus
Õppekava eesmärgid
- Luua võimalused laiapõhjalise kasvatusteadusliku hariduse omandamiseks eripedagoogika valdkonnas;
Kuva rohkem...
- luua võimalused eetilise ja koostöövalmis eripedagoogika ala asjatundja kujunemiseks;
- luua võimalused õpingute jätkamiseks eripedagoog-nõustaja magistriõppes.
Õppekava õpiväljundid
- omab baasteadmisi kasvatusteadusest, süsteemseid teadmisi eripedagoogikast, oskab ära tunda ning mõistab interdistsiplinaarseid seoseid sotsiaal- ja kasvatusteaduste kontekstisKuva rohkem...
- omab tolerantset ja eetilist suhtumist võrdsete võimaluste loomisel ja individuaalsete iseärasuste väärtustamisel kaasava hariduse ja meeskonnatöö tingimustes - oskab kasutada teoreetilisi teadmisi praktilises töös erivajadustega laste ja täiskasvanutega, kohandada õpikeskkonda vastavalt õppijate vajadustele - suudab leida ja kriitiliselt hinnata informatsiooni, orienteeruda eriala spetsiifilistes küsimustes ja probleemides ning osaleda erialastes aruteludes - suudab reflekteerida oma tegevust, on valmis enese professionaalseks arendamiseks ja elukestvaks õppeks
Õppekava lõpetamistingimused
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus,Kuva rohkem... sh. sooritama kõik kohustuslikud õppeained sooritama bakalaureuseeksami. Üliõpilasel, kes ei ole lõpetanud eesti õppekeelega kooli või on lõpetanud osaliselt eesti õppekeelega kooli on vaja omandada eesti keele oskus C1-tasemel.
2017/2018 õppeaasta sisseastunutel tuleb õppekava täitmiseks lõpetamisel sooritada bakalaureuseeksam.
Üliõpilane:
- oskab ära tunda ja hinnata õpilaste erilisi vajadusi;
Kuva rohkem...
- oskab kasutada pedagoogilist terminoloogiat kirjeldamaks erivajadustega õpilastel esinevaid raskusi;
- tunneb erinevaid õppimis- ja õpetamisstrateegiaid; õpetamismeetodeid ja õppematerjali kohandamise võtteid.
Üliõpilane:
- oskab ära tunda ja hinnata õpilaste erilisi vajadusi;
Kuva rohkem...
- oskab kasutada pedagoogilist terminoloogiat kirjeldamaks erivajadustega õpilastel esinevaid raskusi;
- tunneb erinevaid õppimis- ja õpetamisstrateegiaid; õpetamismeetodeid ja õppematerjali kohandamise võtteid.