2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kursus keskendub õpetaja digipädevuse arendamisele, kus õppija sooritab iseseisvad ja rühmatööd - digipädevuse kaardistamine ja enesearengu jälgimine ja tõendamine. Loob kaks digitehnoloogiaga rikastatud õpistsenaariumit, mida rakendatakse kas koolis või kursuse osalejatega.
Kursuse teemad: professionaalne eneseareng digitehnoloogiaga ja õpetaja digipädevus, õppijate digipädevuse arengu toetamine, digitaalselt toetatud õppimis- ja õpetamispraktikad, digivara loomine, digitaalselt toetatud hindamine ja õppijate võimestamine digitehnoloogiaga.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- analüüsib enda digipädevust ja kavandab arengueesmärgid vastavalt digipädevus raamistikust ja õpetaja kutsestandardist;
- teab, valib ja rakendab digitehnoloogiaid oma eriala õpetamisvaldkonnast lähtuvalt;
- hindab, kavandab, koostab ja jagab digitehnoloogiate abil digiõpivara;
- kavandab, koostab ja analüüsib kriitiliselt digitoega õpistsenaariume õppimise toetamiseks, õppijate võimestamiseks, hindamiseks ja õppijate digipädevuse arendamiseks;
- valib ja hindab digitehnoloogiaid professionaalseks enesearenguks, koostöö korraldamiseks kolleegide, õpilaste ja vanematega.