Arvutimängud (IFI6099.DT)
space
Õppeaine kood
IFI6099.DT
vana ainekood
IFI6099
Õppeaine nimetus eesti k
Arvutimängud
Õppeaine nimetus inglise k
Computer Games
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
eksam
2021/2022 kevadsemestri õppejõud
õppejõud on määramata
2022/2023 sügissemestri õppejõud
õppejõud on määramata
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on anda ülevaade elektrooniliste mängude kavandamise ja arendamisega seotud teoreetilistest ning praktilistest aspektidest.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mängu olemus ja elemendid. Mängude liigitus ja žanrid. Mängu loomise protsess ja rollid. Mängu idee ja kontseptsioon. Mängijate tüübid ja sihtgrupid. Mängu eesmärgid, tegevused ja reeglid. Interaktiivne lugu. Mängu maailm, tegelased ja kasutajaliides. Digitaalsed ja paber prototüübid. Mängu spetsifikatsioon.

Kursuse põhirõhk on arvutimängude kavandamisel (disain). Üliõpilastest moodustatud meeskonnad kavandavad arvutimängu ideest elektroonilise prototüübini. Teoreetilised teemakäsitlused on integreeritud praktiliste ülesannetega.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- omab ülevaadet mängude loomise üldisest protsessist ning oskab kavandada arvutimänge.

Õppejõud
Martin Sillaots
space