2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Õpioskused: õpistiilid ja -strateegiad, õppimise planeerimine, ajajuhtimine, enesejuhtimine, eksamiteks ja arvestusteks valmistumine.
Eneseanalüüs „Mina õppijana“, õpingute planeerimine ja teadvustamine.
Õppekorraldus TLÜs, juhtumianalüüsidepõhine õppekorralduseeskirja tundmaõppimine.
Grupis õppimine, grupiprotsesside mõistmine ja koostöö planeerimine ning juhtimine.
Teadusandmebaasid, infopäringu sõnastamine, otsingutehnikad, sobilike infoallikate määratlemine, leidmine ja valik.
Kirjalik- ja suuline eneseväljendusoskus.Akadeemiline lugemine ja kirjutamine, akadeemilise teksti liigid, kriitiline lugemine ja kirjutamine, konspekteerimine, esinemine ja ettekannete tegemine, kirjalike tööde vormistamine, viitamine.
Digipädevus õppetöös ja erialases tegevuses enamkasutatavad e-keskkonnad, eriala toetavad IKT vahendid ja levinumad programmid (esitlus, pilverakendused, sotsiaalne meedia, õpikeskkonnad).
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- tunneb tänapäevast õppeprotsessi, ajajutimise meetodeid ja oskab analüüsida ennast õppijana;
- tunneb Tallinna Ülikooli õppekorralduse eeskirja ja teab erinevatele ette tulla võivatele õppekorralduslikele probleemidele lahendusi;
- kasutab kriitilise mõtlemise, lugemise, kirjutamise meetodeid ja strateegiaid, analüüsida argumentide sisulist külge ning esitada oma seisukohti nii suuliselt kui kirjalikult;
- tunneb grupiprotsesse ja koostöise õppimise põhimõtteid;
-vormistab nõuetekohase kirjaliku akadeemilisi teksti koos korrektse viitamistehnikaga;
- valdab õppetöös kasutatavaid õpikeskkondi (ÕIS, Moodle) ja kasutab õppetegevust toetavaid enamlevinuid programme.