Reklaamiteooria I (KOR6001.FK)
space
Õppeaine kood
KOR6001.FK
vana ainekood
KOR6001
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaamiteooria I
Õppeaine nimetus inglise k
Advertising Theory I
Õppeaine maht EAP
5.0
Kontrollivorm
eksam
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kujundada eeldused mõistmaks reklaamitegevuse sisu ja aluseid nii ajaloos kui ka tänapäevaseid teaduspõhiseid lähenemisi sellele valdkonnale.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Loengukursus annab ülevaate reklaamitegevuse kõikidest külgedest, sh. reklaami kohast turundus- ning propagandategevuses, samuti reklaamiprotsessist ning reklaamitegevuse põhimõtetest. Käsitlemisele kuuluvad: reklaamipsühholoogia põhitõed, kaup, bränd, kaubamärgi kujundamine, reklaamikampaania korraldamise põhimõtted, koostöö alused reklaamiagentuuride ja meediaga, reklaamitegevuse õiguslikud piirangud, eetika ning heade tavade problemaatika reklaamis.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Kursuse edukalt läbinud tudeng omab süsteemset ülevaadet reklaamitegevuse kõikidest külgedest s.h reklaami kohast turundus- ning propagandategevuses, samuti reklaamiprotsessist ning reklaamitegevuse ning reklaamiloome põhimõtetest.
Õppejõud
lekt Tiina Hiob, õp Mihhail Kremez
space