Õppeaine nimetus eesti k
Reklaami loovstrateegia
Õppeaine nimetus inglise k
Creative Strategy in Advertising
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Luua eeldused ülevaate omandamiseks loovuse määratlustest ja kaasaegsetest loovuse teooriatest, samuti reklaamialase loovuse, uute ideede väljatöötamise ja müümise tehnikate tundmiseks ja rakendamiseks, samuti erinevate reklaamiideede genereerimiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Loovuse defineerimise alused. Loovuse teooriad. Loovuse füsioloogilised alused. Loominguprotsess. Loov isik. Loovus ja motivatsioon. Loovus organisatsioonis ja juhtimises. Loovuse avaldumise stimuleerimine. Loovus reklaamis. Struktureeritud ja struktureerimata loovus. Ajurünnaku meetod. Külgmine mõtlemine. Kuus mõtlemismütsi. “Scamper”. Süsteemne loov mõtlemine. SIT-meetod. Reklaamikampaania üldidee väljatöötamine.Iseseisev töö: Reklaami ja loovuse alase kirjanduse läbitöötamine ja seminaris esitamine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- oskab analüüsida loovuse olemust ja loovuse avaldumist oma erialal;
- oskab kasutada erinevaid loovustreeningu tehnikaid reklaamikontseptsioonide väljamõtlemisel, vormistamisel ja müümisel;
- on võimeline osalema meeskonnatöös.
Õppejõud
Eda Heinla, PhD; Kalev Külaase
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub