Reklaamiteooria II (KOR6003.FK)
space
Õppeaine kood
KOR6003.FK
vana ainekood
KOR6003
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaamiteooria II
Õppeaine nimetus inglise k
Advertising Theory II
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õppeaineeesmärgiks on toetada loengukursuselt Reklaamiteooria 1 saadud teadmiste kinnistumist probleem- ja loominguliste ülesannete abil ning luua eeldused teadmiste omandamiseks reklaamipsühholoogiast.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Reklaamipsühholoogia süvendatud käsitlus: mõjumehhanismid, psühholoogilised efektid ja seaduspärasused reklaamis, psühholoogilise mõjustamise mudelid.
Reklaamiteooria sidumine praktilise reklaamiloomega – grupitööd ja individuaalsed tööd lahendamaks konkreetseid reklaamiülesandeid s.h sotsiaalreklaam, kaubareklaam, imidžireklaam.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- omab teadmisi reklaamipsühholoogiast;
- suudab siduda erialased teoreetilised teadmised praktikaga.
Õppejõud
lekt Tiina Hiob, õp Mihhail Kremez
space