Teenindusõppe alused (KAV6526.HR)
space
Õppeaine kood
KAV6526.HR
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Teenindusõppe alused
Õppeaine nimetus inglise k
Customer Service Bases
Õppeaine maht EAP
6.0
Kontrollivorm
arvestus
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Ainekursuse eesmärk on luua võimalused teeninduse mõttekultuuri, teeninduskultuuri ja teeninduse kvaliteedi ja teiste teeninduse põhimõistete omandamiseks ning eeldused teeninduspädevuste arendamiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Õppetöö toimub loengute, seminaride ja iseseisva tööna.
Teemad: teenindusfilosoofia; teenindusmõttelaad ja teenindushoiakud; teeninduse, teenuse ja teenindamise mõiste; teeninduskultuur; teeninduse kvaliteet; kliendi mõiste, klientide vajadused, soovid ja ootused, klientide rühmitamine; teenindaja rollid, teadmised, oskused ja hoiakud.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- mõistab teenindusfilosoofia aluseid, teeninduskultuuri- ja teeninduse kvaliteedi aspekte, nende olulisust oma erialases tegevuses;
- määratleb kliendirühmi ja koostab nende profiile lähtuvalt oma õpetusvaldkonnast;
- analüüsib enda teenindushoiakut ja –pädevusi sh suhtluspädevusi lähtuvalt oma erialasest tegevusest;
- analüüsib ja hindab kriitiliselt teeninduse kvaliteeti kliendi ja teenuse pakkuja seisukohalt;
- kasutab teenindusalaseid põhimõisteid ja –terminoloogiat.
Õppejõud
Sirje Rekkor
space