2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärgiks on luua eeldused turunduse alusteooriate tundmiseks. Sihiks on turunduse põhimõistete ja terminoloogia omandamine ning saadud baasteadmiste rakendamisvõimaluste tundmaõppimine. Kursuse läbimine annab eelduse erinevate kaasaegsete turundusteooriate ning kontseptsioonide mõistmiseks ning programmi käigus läbitud üksikute osade süvendatumaks õppimiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Turunduse olemus: mõisted, ajalugu, kontseptsioonid; turunduse juhtimine: otsustamine, analüüsimine, kontrollimine; turunduskeskkond: mikrokeskkond, makrokeskkond; turundusuuringud: olemus, etapid, nõudluse prognoosimine; tarbijakäitumine: tarbija rollid, ostuotsustusprotsess, lojaalsus, äriturud ja ärikliendi käitumine; turgude segmentimine, sihtturundus, positsioneerimine; tootepoliitika, brändi juhtimine; hinnapoliitika: nõudluse, kulude analüüs, hinnakujundus; turustuspoliitika: turustuskanalid, vahendajad; turunduskommunikatsioon: reklaam, müügitoetus, suhtekorraldus, isiklik müük, otseturundus; suhteturundus; sisemine turundus.
Iseseisva töö hulka kuulub loengumaterjali ja põhiõpiku läbitöötamine, seminarideks ettevalmistumine, essee kirjutamine, eksamiks valmistumine.