Tehisintellekt mängudes (IFI7336.DT)
space
Õppeaine kood
IFI7336.DT
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Tehisintellekt mängudes
Õppeaine nimetus inglise k
Artificial Intelligence for Games
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Jaagup Kippar (õpetamise keel: inglise keel)
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on õppida tehisintellekti rakendamise teooriat, tehnoloogiaid ja praktikaid mängudes.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Tehisintellekti mõiste ja selle rakendamine mängudes.
Tehisintellektil baseeruv liikumine: juhtimise kontroll, liikumise ennustamine, koosseisu kujunemine.
Teekonna tuvastamine: Dijkstra and A* algorütmid. Tehisintellektil baseeruvad otsustusmudelid: käitumis puud, tahvli meetod ja AI koostöö taktikad ja strateegiad. AI rakendamine mänguarendus valdkonnas.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- oskab kavandada ja arendada tehisintellektil baseeruvaid elemente märuli, strateegia ja mõistatus mängude jaoks.
Õppejõud
Jaagup Kippar
space