Õppeaine nimetus eesti k
Mängu tasemete kavandamine
Õppeaine nimetus inglise k
Level Design
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Mikhail Fiadotau (õpetamise keel: inglise keel)
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on luua ülevaade digitaalsete mängude tasemete ja keskkondade kavandamisest, arendada ja rakendada selle valdkonnaga seotud praktilisi oskusi.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Digitaalsete mängude tasemete ja keskkonna kavandamine. Asukohad, tasemed ja missioonid. Tasemete kavandamise tarkvara ja mängumootorid.
Taseme kavandamise põhipostulaadid: mängu mehhanismide taaskasutus, mängija suunamine, mängu siseste ressursside paigutus, muutused mängu väljakutsetes ja tegevustes, raskusastme suurenemine.
Ruumiline orienteerumine ja tasemesisesed tingimused ning piirangud. Kahesuunaline mittelineaarne mängu kulg. Mängu keskkonnast sõltuv loojutustus ja symbolism.
Mängu žanrist sõltuv taseme disain: mõistatused, platvormikad, FPS, RPG, strateegia mängud. Testimine ja iteratiivne taseme arendus.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- on kursis mängu tasemete kavandamise põhireeglite, mõistete ning praktiliste töövõtete ning -vahenditega.
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub