Reklaamiteooria II (SRM6003)
space
Õppeaine kood
SRM6003
vana ainekood
SRM6003
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaamiteooria II
Õppeaine nimetus inglise k
Advertising Theory II
Õppeaine maht EAP
2.0
Kontrollivorm
hindeline arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õppeaineeesmärgiks on toetada loengukursuselt Reklaamiteooria 1 saadud teadmiste kinnistumist probleem- ja loominguliste ülesannete abil ning luua eeldused teadmiste omandamiseks reklaamipsühholoogiast.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Reklaamipsühholoogia süvendatud käsitlus: mõjumehhanismid, psühholoogilised efektid ja seaduspärasused reklaamis, psühholoogilise mõjustamise mudelid.
Reklaamiteooria sidumine praktilise reklaamiloomega – grupitööd ja individuaalsed tööd lahendamaks konkreetseid reklaamiülesandeid s.h sotsiaalreklaam, kaubareklaam, imidžireklaam.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Teadmised reklaamipsühholoogiast, suutlikkus siduda erialased teoreetilised teadmised praktikaga.
Õppejõud
lekt Tiina Hiob, õp Mihhail Kremez
space