Reklaamiteooria I (SRM6001.FK)
space
Õppeaine kood
SRM6001.FK
vana ainekood
SRM6001
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaamiteooria I
Õppeaine nimetus inglise k
Advertising Theory I
Õppeaine maht EAP
4.5
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kujundada eeldused mõistmaks reklaamitegevuse sisu ja aluseid nii ajaloos kui ka tänapäevaseid teaduspõhiseid lähenemisi sellele valdkonnale.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Loengukursus annab ülevaate reklaamitegevuse kõikidest külgedest, sh. reklaami kohast turundus- ning propagandategevuses, samuti reklaamiprotsessist ning reklaamitegevuse põhimõtetest. Käsitlemisele kuuluvad: reklaamipsühholoogia põhitõed, kaup, bränd, kaubamärgi kujundamine, reklaamikampaania korraldamise põhimõtted, koostöö alused reklaamiagentuuride ja meediaga, reklaamitegevuse õiguslikud piirangud, eetika ning heade tavade problemaatika reklaamis.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Kursuse edukalt läbinud tudeng omab süsteemset ülevaadet reklaamitegevuse kõikidest külgedest s.h reklaami kohast turundus- ning propagandategevuses, samuti reklaamiprotsessist ning reklaamitegevuse ning reklaamiloome põhimõtetest.
Peamiseks õppetöövormiks on loeng, lisaks seminar (2 t) ning iseseisev töö. Üliõpilane peab osalema vähemalt 80% loengutes ning olema valmis esitama ja ette kandma kõiki nõutavaid seminaritöid.
Õppejõud
lekt Tiina Hiob, õp Mihhail Kremez
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub
space