Õppeaine nimetus eesti k
Avalikud suhted turunduses
Õppeaine nimetus inglise k
Public Relations in Marketing
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õpetada üliõpalasi planeerida PR-tegevusi, luua ja hoida suhteid meedia ja sihtgruppidega, luua organisatsioonide imagot.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Ainekursus moodustub loengutest ja seminaridest. Iseseisva tööna peab üliõpilane läbi töötama kohustusliku kirjanduse ja esitama aruande.
Kursuse lõpetab kirjalik arvestustöö.
Ainekursuse jooksul üliõpalased õpivad planeerida PR-tegevusi, luua ja hoida suhteid meedia ja sihtgruppidega, luua organisatsioonide imagot.
Ainekursus moodustub loengutest ja seminaridest. Iseseisva tööna peab üliõpilane läbi töötama kohustusliku kirjanduse ja esitama aruande.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Kursuse läbinud tudeng:
Oskab planeerida erinevaid PR-tegevusi;
Teab, kuidas hoida suhteid meedia ja sihtgruppidega;
Teab, kuidas luua organisatsiooni avalikku imagot.
Õppejõud
Viacheslav Spirin
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub