2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Luua eeldused ülevaate kujunemiseks tänapäevastest turunduskommunikatsiooni põhimõtetest ning -vahenditest, luua eeldused erinevate turunduskommunikatsiooni alaste eesmärkide realistlikeks püstitusteks ning nendele lahenduste leidmiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kursus käsitleb erinevaid turunduskommunikatsiooni liike, koosnedes nii teoreetilisest kui ka praktilisest osast. Käsitletavad teemad: turunduskommunikatsiooni mõiste, lansseerimismarketing, reklaamikampaania korraldamine ning järelvalve, müügiedendus, otseturundus ja kliendisuhete hoidmine turunduskommunikatsioonis, klientsus, telefonimüük, sponsorlus, suhtekorraldus.
Kursuse jooksul lahendavad üliõpilased antud õppematerjalidele tuginedes 6-7 iseseisvat probleemülesannet.