Kutsepedagoogiline välispraktika II (KAV6516.HR)
space
Õppeaine kood
KAV6516.HR
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Kutsepedagoogiline välispraktika II
Õppeaine nimetus inglise k
Professional Pedagogical Practice Abroad II
Õppeaine maht EAP
6.0
Kontrollivorm
eksam
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õppeaine eesmärgiks on luua võimalused õppijakeskse, väljundipõhise, teoreetilist ja praktilist õpet ning üld- ja võtmepädevusi lõimiva kutseõppeprotsessi planeerimise, läbiviimise ja õpetajatöö reflekteerimise oskuste arenguks ning enese professionaalsuse arendamiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kutsepedagoogiline praktika II sooritatakse välisriigi kutseõppeasutuses või kutsekoolitust läbiviivas asutuses. Õppekasvatusprotsessi planeerimine ja läbiviimine. Eriala õppekava, mooduli rakenduskava ja õppeteema õpiväljundid. Teoreetilise ja praktilise õppe ning üld- ja võtmepädevuste lõimingud. Õppimist motiveeriva ja õppija arengut soodustava õpikeskkonna loomine. Õppija arengut toetavad õppe- ja hindamismeetodid. Kutseõpetaja isikliku eeskuju mõju õppijate positiivsete väärtushoiakute kujunemisele, õpetaja-eetika. Õppijate ja juhendajate tagasiside, enesereflektsioon. Kaaspedagoogi kutsepedagoogilise tegevuse tagasisidestamine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- planeerib iseseisvalt õppekasvatusprotsessi lähtuvalt eriala õppekava õpiväljunditest, õppijate iseärasustest ja kutseõppedidaktika põhimõtetest, arvestades lõimingu aspekte;
- rakendab õppe- ja kasvatusprotsessi läbiviimisel õppija arengut toetavaid õppe- ja hindamismeetodeid, lõimides teoreetilist ja praktilist õpet ning üld- ja võtmepädevusi;
- analüüsib kaaspedagoogi tegevust jagades tagasisidet ja oma kutsepedagoogilisi kogemusi;
- toetab oma tegevuse ja isikliku eeskujuga õppijate väärtushoiakute kujunemist juhindudes õpetaja kutse-eetikast, kooli tegevustavadest, väärtustest ning headest suhtlemistavadest;
- reflekteerib oma pedagoogilist tegevust ja arengut kutseõpetajana tuginedes tagasisidele ja eneseanalüüsile.
Õppejõud
Lektor Reeli Liivik
space