Õppeaine nimetus eesti k
Arendus- ja koolitusprotsesside juhtimine
Õppeaine nimetus inglise k
Learning and Development Process Management
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Luua eeldused:
● arendus- , koolitus- ja õppimisprotsesside toetamiseks, juhtimiseks ning arendamiseks organisatsioonis;
● koostööks Eesti koolitusturul tegutsevate täienduskoolitusteenuse pakkujatega;
● arendus- ja koolitusprotsesside juhtimiseks täienduskoolitusteenuse pakkujana.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
● Arendus-, koolitus- ja õppimisprotsessid organisatsioonis.
● Õppimist toetava kultuuri ja keskkonna loomine.
● Arendus- ja koolitusprotsessi juhtimine, koolitusstrateegia, õppeprotsessi kavandamine organisatsioonis.
● Koolitusprotsessi toetaja kompetentsid, arenguvõimalused.
● Täienduskoolituse regulatsioonid.
● Täinduskoolitusteenust pakkuvate ettevõtete tüübid Eesti koolitusturul, koolitusettevõtlus, nõuded täienduskoolitusasutusele.
● Kliendi koolitusvajaduse väljaselgitamine ning arendus- ja koolitusprotsessi juhtimine täienduskoolitusteenuse pakkujana.
● Koolitusettevõtte juhtimise ja korralduse alused.
Iseseisev töö hõlmab kohustusliku kirjanduse lugemist, seminarides grupitöödes osalemist, praktilise arenguprojekti koostamist ning enese- ja meeskonna refleksiooni.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- teab ja mõistab arendus- ja koolitusprotsesside tähendust organisatsioonis, toetab õppimise kultuuri kujunemist;
- kavandab ja nõustab arendus- ja koolitusprotsessi konkreetse organisatsiooni kontekstis;
- on arendusprojekti raames analüüsinud koostöövõimalusi Eesti koolitusturul tegutsevate täienduskoolitusteenuse pakkujatega;
- tunneb koolitusettevõtluse juhtimise ja korraldamise aluseid.
Õppejõud
Külli Meier, Helina Loor
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub