Õppeaine nimetus eesti k
Õpimängude arendamine
Õppeaine nimetus inglise k
Learning Game Development
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Tutvustada digitaalse prototüüpimise, mängutestimise ja mängu mehaanika ja struktuuri kujundamise peamisi lähenemisviise. Arendada praktilisi oskusi, mis on vajalikud digitaalse õpimängu loomiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mängukontseptsiooni formuleerimine ja esitlemine. Digitaalne prototüüpimine. Mängutestimise tehnikad. Mängu mehaanika ja struktuur. Mängu tasemete kavandamine. Mängumehaanika ja õpieesmärkide integreerimine. Mängu elementide disain. Mitmetasemelise õpimängu loomine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- arendab edasi õpimängu paberprototüüpe digitaalseks;
- kujundab erinevatele mängužanritele mehaanikaid ja struktuure;
- korraldab mängutestimise seansse ja kogub testimise tulemusi;
- loob mitmetasemelise õpimängu, rakendades eelnevates kursustes õpitud teooriaid ja lähenemisviise.
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub