Mängu elementide loomine ja rakendamine (IFI7349.DT)
space
Õppeaine kood
IFI7349.DT
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Mängu elementide loomine ja rakendamine
Õppeaine nimetus inglise k
Design and Integration of Game Assets
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Martin Sillaots (õpetamise keel: inglise keel)
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursus:
- annab ülevaate audiovisuaalsete mänguelementide loomise põhimõtetest;
- tutvustab mängu levitamist toetavate materjalide kavandamise põhimõtteid;
- võimaldab praktikas luua mängu elemente ning rakendada lühimängu koosseisus.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mängu elementide olemus. Mänguelementide kavandamise roll kogu arendusprotsessis.

Mängu loo jutustus: Plaan ja mängumaailm, esteetiline stiil (stiiliraamat, värvi palett, atmosfäär, esteetilised emotsioonid).

Tegelaste kavandamine: loopõhine ja kunstipõhine lähenemisviis. Tegelaste kavandamise emotsionaalsed aspektid.

Mängukeskkonna kavandamine ja planeerimine.

Abstraktsed ja detailsed prototüübid

Mängu muusika ja heliefektid

Mängu levitamise materjalid: plakat ja reklaamfilm.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- omab ülevaadet mängu elementide olemusest ning nende loomise võimalustest;
- oskab kasutada mänguelementide loomiseks sobivaid töövahendeid;
- mõistab audiovisuaalsete mänguelementide kontseptuaalse kavandamise põhimõtteid;
- on võimeline looma originaalseid mängu elemente ning panema neist kokku töötava mängu.
Õppejõud
Mikhail Fiadotau
space