Partnerlusel põhineva STEAM-õppe kavandamine (IFI7232.DT)
space
Õppeaine kood
IFI7232.DT
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Partnerlusel põhineva STEAM-õppe kavandamine
Õppeaine nimetus inglise k
Partnership-based STEAM Education Design
Õppeaine maht EAP
6.0
Kontrollivorm
arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärgid on:
a) tutvustada STEAM-pedagoogikat;
b) luua pedagoogiline STEAM “tööriistakast”, mida hakatakse kasutama õpikeskkondade loomiseks;
c) aidata näha STEAM-õppe võimalusi väljaspool kooli;
d) julgustada loovust ja probleemide lahendamist;
e) edendada koostööd ülikooli kogukonna, institutsioonide, koolide ja kodanike vahel läbi STEAM tegevuste ettevalmistamise ja läbiviimise.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kursus käigus tutvustatakse STEAM-hariduse kontseptsiooni ja luuakse pedagoogiliste meetodite „tööriistakast“ STEAM-pedagoogika rakendamiseks erinevates õpikeskkondades. Selle kursuse käigus harjutatakse partnerluse loomist STEAM tegevuste toetamiseks. Kursus toimub koostöös Vilniuse Ülikooliga. Kursuse ajal on vajalik koostöö Vilniuse Ülikooli üliõpilastega.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- mõistab, mis on STEAM-pedagoogika, selle ajalugu, rakendusvõimalused õpikeskkondades ja kasutegur motivatsioonile;
- omab pedagoogilist STEAM tööriistakasti oskuste ja teadmiste edasiseks rakendamiseks erinevates õpikeskkondades;
- oskab ära tunda STEAM-õppe korraldamise võimalusi;
- oskab rakendada võtteid, mis aitavad loominguliselt probleeme lahendada;
- oskab tuvastada võimalikke koostöövõimalusi ja omab ühiseks loomiseks vajalikke oskusi;
- väärtustab partnerlusel põhinevaid STEAM tegevusi.
Õppejõud
Kadri Mettis
space