Õppeaine sisu lühikirjeldus
(1) Web 2.0 rakendused. Analüüsitakse erinevaid Web 2.0 rakendusi (e.g. wikid, blogid, sildistamine (tagging) ja saadakse ülevaade põhimõtetest, kuidas need inimestevahelist suhtlust toetavad. Töö toimub väikestes gruppides.
(2) Sotsiaaltarkvara. Tudengid töötavad kirjandusega, kus antakse ülevaade viisidest, kuidas on sotsiaaltarkvara võimalik rakendada (e.g. kollaboratiivne filteerimine, online-oksjonid, turuprognoosid, hinnangu-süsteemid (reputation systems), sotsiaalne valikutegemine (social choice), verifitseerimismängud)
(3) Ettevõtlus 2.0. Tudengid tutvuvad juhtumiuuringutega web 2.0 ja sotsiaaltarkvara rakendamisest ettevõtluse kontekstis ning esitavad vastavasisulised raportid.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- on teadlik erinevatest tehnoloogilistest lahendustest, millega on võimalik sotsiaalset suhtlust toetada ning mõistavad nende üldisi disainipõhimõtteid;
- on teadlik viisidest, kuidas sotsiaalsed tarkvaralahendused võimaldavad arvutitel teha intelligentseid soovitusi, otsuseid ja järeldusi, mis muul moel võimalikud poleks;
- mõistab ja on võimeline rakendama eelpoolmainitud vahendeid ja põhimõtteid ettevõtluse kontekstis teadmusjuhtimiseks või turundustegevuseks.