Reklaamidisain (HKI5034.HK)
space
Õppeaine kood
HKI5034.HK
vana ainekood
HKI5034
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaamidisain
Õppeaine nimetus inglise k
Basics of Advertising Design
Õppeaine maht EAP
3.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Anda ülevaade visuaalsest reklaamist, selle toimimisest ja loomisest. Luua võimalused visuaalse reklaami loomisel ja analüüsimisel vajalike oskuste arendamiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Reklaamitööstuse ajalugu ja tänapäev. Reklaamiteooria, reklaami liigitused, reklaamkanalid. Reklaami struktuur ja kontseptsioon, reklaamsõnum, sihtrühm. Reklaamipsühholoogia. Ülevaade disaini alustest, lähtudes reklaami eripärast. Logo ja firmastiil. Veebi-, tele-, trüki- ja välireklaam. Teksti, kujundite ja värvi roll reklaamis, nende toimemehhanismid ning rakendamine kujunduses.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- suudab luua reklaamlahendusi ja firmastiili, kasutades reklaamipsühholoogia ja reklaamidisaini töövõtteid.
Õppejõud
Laura Hein
space