Reklaami loovstrateegia (CCP6149)
space
Õppeaine kood
CCP6149
vana ainekood
CCP6149
Õppeaine nimetus eesti k
Reklaami loovstrateegia
Õppeaine nimetus inglise k
Creative Strategy in Advertising
Õppeaine maht EAP
3.0
Kontrollivorm
arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Luua eeldused ülevaate omandamiseks loovuse määratlustest ja kaasaegsetest loovuse teooriatest, samuti reklaamialase loovuse, uute ideede väljatöötamise ja müümise tehnikate tundmiseks ja rakendamiseks, samuti erinevate reklaamiideede genereerimiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Loovuse defineerimise alused. Loovuse teooriad. Loovuse füsioloogilised alused. Loominguprotsess. Loov isik. Loovus ja motivatsioon. Loovus organisatsioonis ja juhtimises. Loovuse avaldumise stimuleerimine. Loovus reklaamis. Struktureeritud ja struktureerimata loovus. Ajurünnaku meetod. Külgmine mõtlemine. Kuus mõtlemismütsi. “Scamper”. Süsteemne loov mõtlemine. SIT-meetod. Reklaamikampaania üldidee väljatöötamine.Iseseisev töö: Reklaami ja loovuse alase kirjanduse läbitöötamine ja seminaris esitamine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- Oskus analüüsida loovuse olemust ja loovuse avaldumist oma erialal. - Suutlikkus kasutada erinevaid loovustreeningu tehnikaid reklaamikontseptsioonide väljamõtlemisel, vormistamisel ja müümisel.- Meeskonnatöö oskused.
Õppejõud
Kalev Külaase, Stanislav Nemeržitski
space