History and Culture of Ancient Rome
space
Course code
AIG6096.HT
old course code
AIG6096
Course title in Estonian
Vana-Rooma ajalugu ja kultuur
Course title in English
History and Culture of Ancient Rome
ECTS credits
5.0
Assessment form
Examination
lecturer of 2024/2025 Autumn semester
Not opened for teaching. Click the study programme link below to see the nominal division schedule.
lecturer of 2024/2025 Spring semester
Not opened for teaching. Click the study programme link below to see the nominal division schedule.
Course aims
To provide a deep insight into the principal sources, events, the social and political structures, ideological concepts of, and the main research problems concerning the societies of the ancient Rome.
Brief description of the course
History of Italy and Roman Empire, regime, society, life, religion and literature from Early Iron Age (1000 BC) up to the beginning of the Great Migration of Peoples and the decline of imperial authority over Western part in 400-500.
Teacher
René Värk, dr iur
Additional information
1. kriteerium: nimetab Vana-Rooma ajaloo peamisi perioode ja olulisemaid sündmusi
Üliõpilane nimetab:
A–kõiki perioode koos alaperioodidega ja teab kõiki küsitud sündmusi, vastus läheb kaugemale loengus räägitust
B–kõiki perioode koos alaperioodidega ja teab peaaegu kõiki küsitud sündmusi
C–kõiki perioode ja teab enamikke küsitud sündmusi
D–enamikke perioode ja teab mõningaid küsitud sündmusi
E– mõned perioodi ja teab üksikuid küsitud sündmusi
2. kriteerium: selgitab Vana-Rooma riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut erinevatel perioodidel
Üliõpilane selgitab:
A–suurepäraselt riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut, vastus läheb kaugemale loengus räägitust
B–detailselt riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut
C–korrektselt riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut
D–adekvaatselt riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut, esineb üksikuid eksimusi
E–lakooniliselt riigi, ühiskonna ja kultuuri arengut, esineb mitmeid eksimusi
3. kriteerium: hindab asjatundlikult Vana-Rooma riigi edu ja ebaedu põhjuseidning saavutuste mõju teistele ja hilisematele ajalooperioodidele
Üliõpilane hindab
A–eeskujulikult edu ja ebaedu põhjuseid ning saavutuste mõju, vastus läheb kaugemale loengus räägitust
B–veenvalt edu ja ebaedu põhjuseid ning saavutuste mõju
C–korrektselt edu ja ebaedu põhjuseid ning saavutuste mõju
D–adekvaatselt edu ja ebaedu põhjuseid ning enamasti ka saavutuste mõju
E–piiratud ulatuses edu ja ebaedu põhjuseid ning üksikutel juhtudel ka saavutuste mõju
4. kriteerium: teab olulisemaid isikuid ja nende panust Vana-Rooma ajaloos
Üliõpilane teab:
A–suurepäraselt kõiki küsitud isikuid ja nende panust, vastus läheb kaugemale loengus räägitust
B–kõiki küsitud isikuid ja nende panust
C–üksikute eranditega küsitud isikuid ja nende panust
D–enamikke küsitud isikuid ja üldjoontes nende panust
E–mõningaid küsitud
Study programmes containing that course
space