versiooni kood
KORSB/19.FK
Instituut / kolledž
FK - Balti filmi, meedia ja kunstide instituut
Õppekava nimetus e.k.
Reklaam ja suhtekorraldus
Õppekava nimetus i.k.
Advertising and Public Relations
Õppevaldkond
Ärindus, haldus ja õigus
Õppekavagrupp
ärindus ja haldus
Õppekavarühm
Turundus ja reklaam
Nominaalne õppeaeg (semestrites)
6
Juurdepääsu tingimused
Gümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon; vastuvõtueksam (essee ja vestlus).
Kuva rohkem...
Eesti keele oskus vähemalt Euroopa Keeleõppe Raamdokumendi B2-tasemel.
Antavad kraadid
sotsiaalteaduse bakalaureus
Õppekava eesmärgid
- Luua eeldused omandamaks alusteadmised kommunikatsiooni- ja loomevaldkonnas, süvendatud teadmised reklaami ja suhtekorralduse erialal;
Kuva rohkem...
- kujundada valmisolek töötamaks reklaami- ja suhtekorralduse valdkonnas väärtustades professionaalset arengut ning eetilisi printsiipe;
- kujundada oskused leidmaks reklaami ja suhtekorralduse alast teaduspõhist teavet ning arendada kriitilist mõtlemist;
- luua eeldused innovaatiliseks tegutsemiseks nii individuaalselt kui meeskonnas probleemide äratundmisel ning lahendamisel reklaami ja suhtekorralduse valdkonnas, uurimuste kavandamisel;
- kujundada valmisolek õpingute jätkamiseks magistriõppes.
Õppekava õpiväljundid
- mõistab reklaami ja suhtekorralduse sotsiaalsest, majanduslikust ja kultuurilisest rollist ühiskonnas Kuva rohkem...
- suudab analüüsida ja mõtestada ühiskonnas tarbimise, info liikumise ja selle juhtimisega seotud protsesse
- teab reklaami ja suhtekorralduse toimemehhanisme lähtudes sotsioloogilistest, psühholoogilistest, majanduslikest, esteetilistest ja massiteabelevi aspektidest
- oskab ära tunda kommunikatsiooni alaseid probleeme, pakkuda asjakohaseid lahendusi omades suutlikkust identifitseerida vajadust uuringuteks ja neid kavandada, samuti viia neid praktikasse rakendades selleks otstarbekalt ja innovatiivselt tänapäevaseid meedialahendusi
- omab valmisolekut tutvustada oma eriala, suhelda erinevate sihtgruppidega ning käsitleda spetsiifilisi erialateadmisi laiemas kultuuri- ja ühiskonna kontekstis
- omab eeldusi orienteerumaks tarbimisühiskonnas kultuuriliste ja eetiliste väärtuste toel
- omab teadmisi toetamaks rahvuslikke ning üldkultuurilisi püsiväärtusi
- oskab identifitseerida vajadust jätkuõppeks ja professionaalseks arenguks ning vajadusel iseseisvalt õppida ja leida selleks vajalikku erialast informatsiooni
- väärtustab meeskonnatööd ning innovaatilist mõtlemist oma tegevusvaldkonnas
Õppekava lõpetamistingimused
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus, sooritama bakalaureusetöö.
Kuva rohkem...
Üliõpilasel, kes ei ole lõpetanud eesti õppekeelega kooli või on lõpetanud osaliselt eesti õppekeelega kooli on vaja omandada eesti keele oskus C1-tasemel.
Õppekava versiooni struktuur:
Üleülikoolilised ained
18.0