Õppekava kuraator
Linnar Priimägi
versiooni kood
KORMM/12.FK
Instituut / kolledž
FK - Balti filmi, meedia ja kunstide instituut
Õppekava nimetus e.k.
Reklaam ja imagoloogia
Õppekava nimetus i.k.
Advertising Studies
Õppevaldkond
Sotsiaalteadused, ärindus ja õigus
Õppekavagrupp
ärindus ja haldus
Nominaalne õppeaeg (semestrites)
4
Juurdepääsu tingimused
Vastuvõtu tingimused:
Bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon;
Kuva rohkem...
Vastuvõtueksami sooritamine;
Vastuvõtueksam: individuaalne vestlus.
Antavad kraadid
sotsiaalteaduse magister (reklaam ja imagoloogia)
Õppekava eesmärgid
Kujundada süsteemne teadmine tänapäevastest kommunikatsiooni- teooriatest, meetoditest ja rakendustest, kitsamalt turunduskommunikatsiooni sh. reklaami spetsiifikast;
Kuva rohkem...
Kujundada eeldused kavandada ja juhtida turunduskommunikatsiooni sh. reklaamikampaaniat, lahendada eriolukordi innovaatiliselt, rakendades analüütilist mõtteviisi, teaduslikke teadmisi ning parimat rahvusvahelist praktikat;
Kujundada eeldused turunduskommunikatsiooni valdkonnas uurimistöö läbiviimiseks ja oskusi uurimistulemuste rakendamisvõimaluste leidmiseks;
Kujundada valmisolek erialaseks kompetentseks suhtluseks rahvusvahelisel tasemel omades selleks nii teadmisi kui vajalikku keeleoskust;
Kujundada eeldused jätkamaks õpinguid akadeemilise õppe kõrgeimal astmel ning mõista elukestva õppe vajalikkust, samuti oskused oma teadmiste edasiandmiseks;
Toetada kultuurilisi ja eetilisi väärtusi.
Õppekava õpiväljundid
- teab tänapäevaseid kommunikatsiooni teooriaid ja meetodeid, oskab neid rakendada Kuva rohkem...
- omab süsteemseid teadmisi turundusest üldiselt ja kitsamalt turunduskommunikatsiooni sh. reklaami spetsiifikast
- oskab ära tunda probleeme kõnealuses valdkonnas, töötada välja innovaatilisi lahendusi rakendades teaduslikku mõtteviisi ning asjakohast praktikat, kavandada ja juhtida reklaamikampaaniaid
- oskab käsitleda spetsiifilisi erialateadmisi laiemas kultuuri ja ühiskonna kontekstis
- on teadlik eetilistest ning seaduslikest piirangutest oma tegevusalal ning oskab lahendada keerukaid olukordi vastavalt ühiskonnaelu normidele ja väärtustele
- oskab turunduskommunikatsiooni valdkonnas viia läbi uurimistööd ja uurimistulemusi rakendada
- omab valmisolekut erialaseks kompetentseks suhtluseks rahvusvahelisel tasemel omades selleks nii teadmisi kui vajalikku keeleoskust
- oskab identifitseerida vajadust jätkuõppeks ja professionaalseks arenguks
- omab valmisolekut ja oskusi oma teadmiste edasiandmiseks
Õppekava lõpetamistingimused
Õppekava sätestab lõpetamise tingimuseks: ühe võõrkeele oskuse taseme tõstmine ühe Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemevõrra õpingute jooksul (v.a üliõpilased, kes omavad taset
Kuva rohkem...
B2). Vene õppekeelega koolilõpetajatele eesti keele oskus Euroopa keeleõppe raamdokumendi tasemel C1.
Tasandusmooduli läbimine on kohustuslik üliõpilastele, kellel on bakalaureusekraad teistes valdkondadest.
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus ja kaitsma magistritöö.
Õppekava versiooni struktuur: