Õppekava juht
Linda Helene Sillat
versiooni kood
IFHTM/16.DT
Instituut / kolledž
DT - Digitehnoloogiate instituut
Õppekava nimetus e.k.
Haridustehnoloogia
Õppekava nimetus i.k.
Educational Technology
Õppevaldkond
Informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogiad
Õppekavagrupp
informaatika ja infotehnoloogia
Õppekavarühm
Arvutikasutus
Nominaalne õppeaeg (semestrites)
4
Juurdepääsu tingimused
Bakalaureusekraad, rakenduskõrghariduse diplom või nendele vastav kvalifikatsioon;
Kuva rohkem...
Vastuvõtuks esitatakse motivatsioonikiri ja läbitakse vastuvõtueksam. Eksamil, mis viiakse läbi intervjuu vormis, hinnatakse üliõpilaskandidaadi motivatsiooni programmi edukaks läbimiseks ning haridustehnoloogi pädevuste omandamiseks ning eeldatakse üliõpilaskandidaadi varasemate haridustehnoloogia alaste tegevuste tutvustamist, samuti tuleb tõendada erialase võõrkeele mõistmise oskust erialase teksti abil.
Antavad kraadid
tehnikateaduse magister (haridustehnoloogia)
Õppekava eesmärgid
Toetada haridustehnoloogiliste teadmiste ja pädevustega spetsialistide kujunemist, Kuva rohkem...
kes koostöös teiste osapooltega oma asutuses ning erialakogukondi kaasates juurutavad, loovad, arendavad ja toetavad digivahendite kaasamisel muutuvaid õppimise korraldamise visioone ning efektiivseid tehnoloogilisi lahendusi organisatsioonis ning kujundavad digiajastu loovat, innovaatilist, õppijakeskset ja kaasavat õppimiskultuuri, ise seda praktiseerides ja eest vedades.
Õppekava õpiväljundid
- tunneb haridustehnoloogia aluseks olevaid kasvatusteaduslikke käsitusi ja nende arengusuundi, Kuva rohkem...
selgitab haridustehnoloogia aktuaalseid probleeme ja nende jätkusuutlikke lahendusvõimalusi ning seostab neid õppetegevuse eri aspektidega
- korraldab ja toestab haridustehnoloogia abil efektiivselt õppetegevust eri ainevaldkondades, kaasajastab tehnoloogia abil enda ja teiste õpikeskkonda, juhendab õpetajaid ning õppijaid õppimist ja õpimotivatsiooni toetama ning haridustehnoloogiat õppetegevusse integreerima, suunab asutuse haridustehnoloogiaalast (arendus)tegevust
- rakendab teaduslikke meetodeid ja haridustehnoloogilisi vahendeid õppeprotsessi ja õpikeskkonna jätkusuutlikkuse analüüsimiseks, õppijate arengu hindamiseks ja haridustehnoloogiliseks innovatsiooniks
- osaleb erialases diskussioonis ning erialakogukondade ja rahvusvaheliste koostöövõrgustike töös
- analüüsib enda kutsealast tegevust ja kavandab edasist arengut nii akadeemilises kui ka kutsealases sfääris, sealhulgas rahvusvaheliselt
Õppekava lõpetamistingimused
Õppekava täitmiseks peab üliõpilane läbima õppekava etteantud mahus, Kuva rohkem...
sh. sooritama kohustuslikud õppeained ning koostama ja kaitsma magistritöö. Üliõpilasel, kes ei ole lõpetanud eesti õppekeelega kooli või on lõpetanud osaliselt eesti õppekeelega kooli on vaja omandada eesti keele oskus C1-tasemel.
Alates 2016.a. vastuvõtust peab õppija õpingute jooksul läbima vähemalt ühe võõrkeelse aine.
Õppekava versiooni struktuur:
Üleülikoolilised ained
6.0