versiooni kood
GRIOM/10.HT
Instituut / kolledž
HT - Humanitaarteaduste instituut
Õppekava nimetus e.k.
Inglise keele õpetaja
Õppekava nimetus i.k.
Teacher of English
Õppekavagrupp
õpetajakoolitus ja kasvatusteadus
Õppekavarühm
Aineõpetajate koolitus
Nominaalne õppeaeg (semestrites)
4
Juurdepääsu tingimused
Bakalaureusekraad inglise filoloogias;
Vastuvõtueksam: Aineõpetajakoolituse vastuvõtueksamiks on kutsesobivuseksam.
Kuva rohkem...
Kutsesobivuseksami sisu ja korralduse koordineerimise eest vastutab Kasvatusteaduste instituut koos Õpetajahariduse Kolleegiumiga. Kutsesobivuseksamil hinnatakse eelkõige üliõpilaskandidaadi valmisolekut ja motivatsiooni õpetajakoolituse edukaks läbimiseks ning õpetajakutse omandamiseks. Kutsesobivuseksam viiakse läbi intervjuu vormis. Põhieesmärgiks on saada ülevaade õpetajakoolitusse pürgiva üliõpilaskandidaadi motivatsioonist ja sobivusest õpetajaametisse. Intervjuu käigus keskendutakse eelkõige õpetajaametile ja -karjäärile suunatud küsimustele, samas kontrollivad eriala õppejõud ka kandidaadi inglise keele oskust. Kutsesobivuseksami eksamikomisjon on vähemalt kolmeliikmeline (komisjoni esimees ja liikmed), mille üks liige on kasvatusteaduste instituudist.
Antavad kraadid
haridusteaduse magister (inglise keele õpetaja)
Õppekava eesmärgid
Luua võimalused akadeemilise hariduse omandamiseks hariduse valdkonnas inglise keele õpetaja erialal, Kuva rohkem...
valmisoleku kujunemiseks töötamiseks inglise keele õpetajana nii põhikoolis kui gümnaasiumis ning õpingute jätkamiseks, sh doktoriõppes.
Õppekava õpiväljundid
- omab ülevaadet kasvatusteaduslikest teooriatest ja õppija arengust, tunneb eriala, aine- ja didaktikaalaseid põhimõisteid, -teooriaid ja uurimismeetodeid Kuva rohkem...
- eristab erinevaid kasvatusparadigmasid ning hindab kriitiliselt nende rakendamise võimalusi
- on võimeline analüüsima inglise keele ja kultuuriga seotud probleeme pedagoogilises kontekstis
- loob interdistsiplinaarseid seoseid pedagoogilis-psühholoogiliste ja inglise keele ja kultuuri alaste teadmiste vahel
- suudab planeerida ja juhtida õppeprotsessi,
kujundada ja analüüsida õpikeskkonda, juhendada
õppimist, toetada õppijate õpimotivatsiooni ning
hinnata nende arengut, kasutades sobivaid kasvatusteaduslikke meetodeid ja haridustehnoloogilisi vahendeid
- oskab töötada meeskonnas ja meeskonnajuhina kaasates erinevaid partnereid - õppijaid, kolleege, teisi partnereid haridussüsteemis ning suhelda erinevate sihtrühmadega
- tunneb õpetaja kutse-eetikat, järgib seda nii erialases tegevuses kui ka väljaspool seda, osaleb aktiivse kodanikuna kodanikuühiskonnas, tunneb olulisi seadusandlikke akte
Õppekava lõpetamistingimused
120 EAP (ainepunkti)
Õppekava versiooni struktuur:
Üldkasvatusteaduslikud ja psühholoogiaained
30.0