Turundus (SRM6020)
space
Õppeaine kood
SRM6020
vana ainekood
SRM6020
Õppeaine nimetus eesti k
Turundus
Õppeaine nimetus inglise k
Marketing
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärgiks on arendada üliõpilaste turunduslikku mõtlemisvõimet ja õigete valikute tegemise oskusi pidevalt muutuvas turusituatsioonis, mida iseloomustab konkurentide suurenev aktiivsus ja konkurentsi pingestumine.


Õppeaine sisu lühikirjeldus
Turunduse koht ja roll organisatsiooni juhtimisstruktuuris; hinnakujundusotsuste teoreetilised alused; hinnakujundus hinnakonkurentsi tingimustes; brändijuhtimine, ettevõtte tooteportfelli optimeerimine; müük turunduses; teenuste turunduse eripära; üritusturundus turunduskommunikatsiooni osana; postmodernne turundus; turunduse roll erinevates Eesti ettevõtetes (ettevõtete turundusjuhtide vaatevinklist).
Üliõpilaste turundusliku mõtlemisvõime loovaks arendamiseks peavad nad iseseisvalt leidma efektiivseid lahendusi õppejõu poolt jagatud praktiliste juhtumite osas. Seminarides toimub iseseisva töö kontrollimine ja diskussioonid juhtumite lahendusteede kohta.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Rollimängude ja praktiliste harjutuste toel on üliõpilased omandanud teadmised ja oskused analüüsimaks konkurentide turundustegevust, langetamaks otsuseid turundusvaldkonnas, rakendamaks erinevaid efektiivseid turundusvõtteid, andmaks hinnangut oma turundustegevustele.

Õppejõud
Merlin Müür, MA
space