Tarbijakäitumine (SRM6011.FK)
space
Õppeaine kood
SRM6011.FK
vana ainekood
SRM6011
Õppeaine nimetus eesti k
Tarbijakäitumine
Õppeaine nimetus inglise k
Consumer Behaviour
Õppeaine maht EAP
3.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Vahendada kursusel osalejatele teavet tarbijate ostukäitumist mõjutavatest aspektidest ja luua seeläbi eeldused tarbijakäitumist puudutava info analüüsioskuseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Ülevaade tarbijakäitumist mõjutavatest majanduslikest ja sotsiaal-psühholoogistest teguritest. Ostuotsustusprotsessi kirjeldamine ja selle modelleerimine. Erinevate turunduskommunikatsioonivormide mõju analüüs tarbijakäitumisele. Kursuse põhiosa moodustavad auditoorsed loengud. Kursuse jooksul koostavad tudengid (meeskonnad) turundusliku projekti (kodutöö) vastavalt lektori poolt määratud teemale ja tingimustele. Kursuse lõpus esitleb iga meeskond oma projekti tulemusi.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Üliõpilane teab tarbijakäitumist mõjustavaid aspekte ja on suuteline orienteeruma sellesisulised teabekirjanduses, samuti on ta pädev analüüsima, prognoosima ja suunama ostukäitumist.
Õppejõud
Aivar Voog, Tanja Kriger
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub
space