Turu-uuringute meetodid ja turundussuhtlus (SOT6029.YK)
space
Õppeaine kood
SOT6029.YK
vana ainekood
SOT6029
Õppeaine nimetus eesti k
Turu-uuringute meetodid ja turundussuhtlus
Õppeaine nimetus inglise k
Market Research Methods and Marketing Communication
Õppeaine maht EAP
4.5
Kontrollivorm
hindeline arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Projektijuhtimise lisaeriala koolitusprogrammi kohustuslik aine. Aine ülesandeks on anda üldised teadmised turu-uuringute kasutusvaldkondadest ja uuringumeetoditest, suhtekorraldusest ja turunduskommunikatsioonist, et tagada oma töövaldkonnas hädavajalik kompetentsus turundussuhtluse korraldamisel.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Turundusuuringu koht turundustegevuses, kasutusalad, uuringuturu arengusuunad. Uuringute kasutajad ja uuringute pakkujad. Uuringute sisulised eripärad. Andmekogumismeetod: kvantitatiiv- ja kvalitatiivuuringud. Uuringuprotsessi etapid. Uuringu tellimine. Uuringu kavandamine: meetodi valik, valimibaasi ja valimimeetodi määratlemine, vea hinnangud. Küsimustiku koostamine, andmekogumine, -kontroll , andmetöötlus, analüüs, tulemuste tõlgendamine ja presentatsioon. Uuringute rakendatavus. Turunduskommunikatsiooni mõiste, reklaamitegevuse ja suhtekorralduse alused. Erinevad turunduskommunikatsiooni liigid sh. lansseerimismarketing, müügiedendus, otseturundus ja kliendisuhete hoidmine, uus meedia, sponsorlus, sündmusturundus ja messidel osalemine.

Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Auditoorne õpe kombineeritult internetipõhise õppega
Õppejõud
lekt Auni Tamm, lekt Tiina Hiob
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub
space