Õppeaine nimetus eesti k
Vene keele kui võõrkeele metoodika ja didaktika II
Õppeaine nimetus inglise k
Methods and Didactics of Teaching Russian as a Foreign Language II
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õpetajakoolituse aine. Tutvustada vene keele oskuste ja vilumuste arvestamisega, gümnaasiumi õppeetapi omapäraga, vene keele kui võõrkeele õpetamise kulturoloogilise aspektiga, tehniliste õppevahenditega, individuaalsete vajaduste arvestamisega.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Õpilaste oskuste, teadmiste ja vilumuste arvestamine. Vene keele lõpueksam. Vene keele riigieksam. Keeletestide koostamine. Tüüpiliste vigade prognoosimine, vältimine. Gümnaasiumi õppeetapi omapära. Vene keele kui võõrkeele õpetamise kulturoloogiline aspekt. Ilukirjanduse kasutamine võõrkeele tunnis. Individuaalsete õppevahendite eesmärgid, kasutamise viisid. Õppetsükli konspektide koostamine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- saab aru keelelis-kultuuriloolise aspekti osatähtsusest vene keele kui võõrkeele õpetamisel;
- oskab kasutada keelelis-kultuuriloolisi materjale vene keele kui võõrkeele tundide ettevalmistamisel;
- tunneb peamisi meetodeid teadmiste kontrollimise osas;
- tunneb vene keele (kui võõrkeele) lõpu- ja riigieksamite sisu ja struktuuri;
- oskab kasutada tehnilisi vahendeid vene keele kui võõrkeele õpetamisel;
- tunneb gümnaasiumis vene keele kui võõrkeele õpetamise iseärasusi;
- oskab prognoosida õpilaste õpiraskusi ja -vajadusi, lõimimispõhimõtteid õppematerjalide koostamisel erinevate kooliastmete jaoks;
- teeb koostööd õppetöö kavandamisel ja hindamisel.
Õppejõud
Dots. Irina Moissejenko, PhD
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub