Õppeaine nimetus eesti k
Ettevõtte turundus
Õppeaine nimetus inglise k
Entrepreneurial Marketing
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Anda tudengitele alusteadmised ja töövahendid väikese ja kesmise
suurusega ettevõtete turundamiseks, et luua, arendada ja elluviia
turundustegevusi vastavalt sihtturgudele.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kursus õpetab Eesti turgu analüüsima, turu vajadusi uurima ja looma
edukat turundusmeetmestikku Eesti tarbijatele.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- mõistab turunduse rolli ettevõttes, koostada Eesti väikestele ja keskmistele ettevõtete turundusplaani, kampaaniaplaani ning selles sisalduvaid osasid;
- analüüsib oma ettevõtte turunduslikke vajadusi sihtturust lähtuvalt;
- oskab koostada turunduse SWOT analüüsi;
- kasutab erinevaid turundusmeetmestiku osasid ning oskab valida õiged turunduskanalid eesmärkide saavutamiseks;
- orienteerub brändide olemuses, loomises, arendamises;
- koostab turundustegevuste finantsprognoose ja –analüüse ja pressiteateid.
Õppejõud
Dotsent Ivar Soone, PhD econ
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub