Õppeaine nimetus eesti k
Interaktsioonidisaini projekt
Õppeaine nimetus inglise k
Interaction Design Project
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Eleni Pashia (õpetamise keel: inglise keel)
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Aine eesmärk on praktilise ülesande käigus rakendada projektijuhtimise ning arendamise praktilisi meetodeid, teostada väikese ulatusega projekt ning anda aru projekti kulgemisest.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Üliõpilased moodustavad meeskondi (ideaaljuhul on meeskonna liikmed kolmest erinevast akadeemilisest valdkonnast) ning teostavad väiksemaid projekte interdistsiplinaarsete probleemide leevendamiseks või ideede teostamiseks. Meeskonnad annavad perioodiliselt aru projekti edenemisest.
Praktika läbinud üliõpilane:
- on omandanud kogemuse õpitud teadmiste ja oskuste rakendamisel, kliendiga suhtlemisel ning meeskonnatöös;
- on suutlik osalema tarkvaraarenduse meeskonnas erinevates rollides;
- on omandanud oskused edukaks meeskonnatööks, efektiivseks kommunikatsiooniks ja töökorralduseks;
- on omandanud oskused erinevate tarkvaraarenduse tehiste loomiseks;
- oskab läbi viia väikesemahuline arendusprojekti.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- kasutab meeskonnaliikmetega koostöös loodud projektkavandis korrektselt projektijuhtimise ja interdistsiplinaarse lähenemise põhimõisteid;
- loob projekti planeerimisel distsipliinidevahelisi seoseid ja analüüsib teiste erialade perspektiivi lähtudes püstitatud projekti lahendusvõimalustest;
- kasutab projekti algatamisel ja elluviimisel probleemi äratundmise ja lahendamise ning ajajuhtimise oskuseid;
- kasutab projekti elluviimise käigus omandatud uusi erialaseid teadmisi tuues projekti kaitsmisel välja nende valdkondadevahelised rakendamisvõimalused;
- osaleb tulemuslikult meeskonnatöös projekti planeerimisel, elluviimisel ja kaitsmisel;
- analüüsib projekti edenemist ja selle tulemuslikkust, hinnates oma tegevusi kriitiliselt ja kavandades parendusmeetmeid;
- seostab oma eriala ja laiemate ühiskondlike ning intersektoraalsete probleemidega, arutledes nende küsimuste üle erinevatel tegevuste tasanditel ja põhjendades oma arvamust;
- analüüsib enesereflektsioonis enese kui projekti meeskonnaliikme rolli ja kohustuste täitmist ning oma panust meeskonna tegevusse.
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub