Põhipraktika II (KUT7257.LT)
space
Õppeaine kood
KUT7257.LT
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Põhipraktika II
Õppeaine nimetus inglise k
Basic Teaching Practice II
Õppeaine maht EAP
6.0
Kontrollivorm
arvestus
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Luua juhendatud praktika kaudu võimalused ainealaste ja pedagoogiliste pädevuste rakendamiseks ning arendamiseks koolikeskkonnas. Toetada üliõpilaste professionaalse identiteedi kujunemist kooli ja ülikooli koostöös. Toetada tagasiside ja eneseanalüüsi kaudu üliõpilase edasist professionaalset arengut õppija ja õpetajana
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Töö-ja tehnoloogiaõpetuse suuna põhipraktika II võimaldab üliõpilasel praktiliselt kogeda töö-ja tehnoloogiaõpetuse õpetaja rolli reaalses koolikeskkonnas. Teise põhipraktika käigus üliõpilane valmistab ja viib praktiliselt läbi töö- ja tehnoloogiaõpetuse tunde omandatud eriala- ja didaktikaalaste teadmiste ning eelmise praktika kogemuste põhjal. Üliõpilane osaleb aktiivselt ka klassijuhataja töö jälgimisel ja klassivälise ürituse korraldamises.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- kavandab õppeprotsessi riiklikule ja kooli õppekavale toetudes, seab õppijast lähtuvad õpieesmärgid, valib sobiva õppesisu ja õppemeetodid ning tagasiside viisid lõimides erinevaid aineid ja teemavaldkondi;
- valdab ainealast õppesisu, kasutab haridustehnoloogilisi lahendusi ja korrektset ainealast terminoloogiat õppeprotsessi läbiviimisel;
- seob õppeprotsessi läbiviimisel pedagoogilised teadmised ainealaste teadmistega, kohandab õppeprotsessi õppijate vajadustest lähtuvalt;
- analüüsib koostöö võimalusi õppija arengu toetamiseks koolis ja klassijuhataja rolli õppe-kasvatusprotsessis;
- analüüsib koostöös juhendajatega õppe- ja kasvatusprotsessi, reflekteerib enda professionaalset arengut ning planeerib sellest lähtuvalt edasised tegevused.
Õppejõud
Kristi Paas, Phd
space