IKT-põhinevad õppemängud õpikeskkonna kujunemisel (KAT7042.HR)
space
Õppeaine kood
KAT7042.HR
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
IKT-põhinevad õppemängud õpikeskkonna kujunemisel
Õppeaine nimetus inglise k
ICT Based Learning Games in Learning Environment Formation
Õppeaine maht EAP
6.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Anda ülevaade mängu tähtsusest ning mängu kasutamise võimalustest õppeprotsessis. Analüüsida IKT-põhiste mängude kasutamise võimalusi õppeprotsessis.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mängu olemus ja tähtsus õppeprotsessis. Klassikalised ja kaasaegsed mänguteoorad. Mängu areng väikelapse, eelkooli- ja koolieas. Mängu keskkond ja mänguvahendite valiku põhimõtted. Mäng riiklikes õppekavades. Mängu juhendamine.
IKT-põhiste õppemängude teoreeriline käsitlus. IKT-põhised õppemängud ja –programmid. IKT-põhiste õppemängude kasutamine õppeprotsessis. Ea- ja jõukohasus. IKT-põhiste õppemängude loomine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
Üliõpilane :
• teab mängu teoreetilisi aluseid ja analüüsib mängu tähtsust õppeprotsessis;
• juhendab lähtuvalt õppijatest mänguprotsessi ja loob eakohase mängukeskkonna;
• analüüsib kriitiliselt erinevate haridustasemete riiklikke õppekavasid mängu aspektist lähtuvalt;
• integreerib IKT-põhiseid mänge õppeprotsessi;
• loob IKT-põhiseid õppemänge.
Õppejõud
Elyna Nevski, MSc
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub
space