Infoturundus (INT6036.DT)
space
Õppeaine kood
INT6036.DT
vana ainekood
INT6036
Õppeaine nimetus eesti k
Infoturundus
Õppeaine nimetus inglise k
Information Marketing
Õppeaine maht EAP
5.0
Kontrollivorm
arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Analüüsida turundusteooria ja -mudelite kohandamisvõimalusi infoteenuste turunduses keskendudes suhteturundusele ning käsitledes turundusstrateegia rakendusi infoteenuste konkurentsieeliste loomisel ja kindlustamisel.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Teenus ja infoteenus turundusmeetmena (Rowley, Gupta, Elliott de Saez jt). Teenuse mõiste ja süstemaatika. Teenuste eripärade mõju turundustegevusele. Teenuste kompleks ja selle kujundamise põhimõtted. Infoteenuse arendamine (ideede otsing, idee valik, kontseptsiooni arendamine). Infoteenuste turundus suhteturundusena. Suhteturunduse kujunemine (Grönroos, Gummesson jt). Suhteturunduse põhiprotsessid. Infoteenuste turundus suhteturunduse rakendusena. Suhteturunduse põhiprotsessid infoteenuste turunduses (Besant, Singh jt). Infoteenuste turundusstrateegiad. Infoteenuste turupositsiooni analüüs. Turundusstrateegia ja selle valimise alused. Infoteenuse turundusstrateegia formuleerimine.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- tunneb nüüdisturunduse peamisi teooriaid ja mudeleid;
- oskab turunduse teoreetilisi mudeleid üle kanda infoteeninduse konteksti;
- on võimeline hindama, mil määral infoteenused rahuldavad kasutajate vajadusi;
- oskab kujundada kasutajate nõudlusele vastavaid infoteenuseid;
- on võimeline positsioneerima infoteenuseid turunduskeskkonnas.
Õppejõud
Aira Lepik, pedagoogikakandidaat
space