Õppeaine nimetus eesti k
Mängutööstus
Õppeaine nimetus inglise k
Game Industry
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on anda ülevaade mängutööstusest, tutvustades mänguarenduse rolle, protsesse, edulugusid ja ebaõnnestumisi ning pakkuda tööriistu selles valdkonnas töötamiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Sissejuhatus mängutööstusesse. Mängutööstuse rollid ja ametid. Mänguarenduse tööriistad ja protsessid. Mängude turundus ja projektijuhtimine. Mängutööstuse sündmused. Mängu esitlemine (pitching). Äriplaan, finantsprognoos ja rahastamine. Õiguslikud küsimused: intellektuaalomand ja lepingud.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- teab teoreetilisi lähenemisviise mängimisele kui ärile;
- omab alguspunkti juhul, kui soovib siseneda mängutööstusesse;
- omab ülevaate viimastest arengutest mängutööstuses;
- mõistab, miks ebaõnnestumised juhtuvad ja oskab analüüsida, kuidas neid oma projektides vältida.
Õppejõud
Suhaib Rehman Khan
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub