Õppeaine nimetus eesti k
Mängude arendamine algajatele
Õppeaine nimetus inglise k
Basics of Game Development
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on õpetada olulisemaid oskusi mänguarenduses, keskendudes tööstusharu standarditele ja tööriistadele.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mänguarenduse protsess, ülevaade mänguarenduse tööriistadest; sissejuhatus valitud arenduskeskkonda (nt Unity); tööala ja tööriistade üldine ülesehitus; soovitatav töövoog; mängumehaanika loomine; 2D mängu loomine; animatsioonid; mängu tajumine ja sujuv liikumine; füüsika reeglid; kasutajaliides (UI).
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- omab ülevaadet levinud mänguarenduse tööriistadest ja töövoogudest;
- suudab planeerida ja luua digimängu kursusel kasutatud mängumootori abil.
Õppejõud
Leonardo Sorrentino
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub