Õppeaine nimetus eesti k
Agiilne projektijuhtimine
Õppeaine nimetus inglise k
Agile Project Management
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
See kursus on suunatud parimate tavade, tööriistade ja töömeetodite õpetamisele IT- ja loomesektoris (sealhulgas mängude ja interaktsioonidisaini valdkonnas) praktiliste ülesannete kaudu. Tudengid õpivad kasutama projektijuhtimise tööriistu ning omandavad agiilse ja Scrum-projektijuhtimise tehnikaid, rakendades teoreetilisi teadmisi ja parimaid tavasid sobiva suurusega arendusprojekti (uue mängu loomine või kasutajakogemuse arendamine) planeerimisel ja elluviimisel.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Agiilse arenduse põhimõtted (Scrum), agiilne planeerimine, disain ja tootmine, kvaliteedi tagamine. See hõlmab ideede genereerimist, meeskonna moodustamist ja juhtimist, rollide ja vastutuste jaotust, ajaplaneerimist (sprintide ja iteratsioonide kaupa), eelarve planeerimist, ulatuse haldamist (kontseptsioon, kasutajalood, väljalasked), sidusrühmi ja riskijuhtimist. Otsuste tegemine, probleemide lahendamine, toote arendus ja dokumentatsioon, töökoosolekud ja edenemisaruanded ning lõpp-toote esitlus.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- kasutab projektijuhtimise keskkondi;
- planeerib projekti tähtaegu, töömahte ja kulusid;
- teab oma projektitööga seotud võimeid;
- kasutab sobivaid tööriistu ja meetodeid.
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub