Õppeaine nimetus eesti k
Mängu kavandamise psühholoogilised aspektid
Õppeaine nimetus inglise k
Psychological Aspects of Game Design
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2025/2026 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Õppeaine eesmärgiks on pakkuda süsteemset baasteadmist erinevatest psühholoogia valdkondadest, mis on vajalikud õpimängude kavandamiseks. Käsitletakse teemasid üld-, arengu- ja hariduspsühholoogiast.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Õppeaine pakub baasteadmisi inimese psühholoogiast rõhuga arengul, õppimisel ja õpetamisel. Teemadena käsitletakse kognitiivsete ja motivatsiooniliste ning emotsionaalsete protsesside arengut, seoseid, regulatsiooni ning eripärasid arengulisest kontekstist lähtuvalt. Antud kursuses kasutatakse aktiivõpet, mis tähendab, et igaks loenguks peavad tudengid tegema oma väikese uuringu ja ettekande. Igast tunnist saadud teadmised põimitakse kokku viimaseks mängukavandi esitluseks.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- on omandanud põhitõed kognitiivsest ja emotsionaalsest arengust, emotsioonide regulatsioonist, sotsiaalpsühholoogiast ja hariduslikest erivajadustest;
- on võimeline rakendama neid teadmisi mänguarendamise protsessis.
Õppekavaversioonid, millesse aine kuulub