Mängureeglite kavandamine (IFI7345.DT)
space
Õppeaine kood
IFI7345.DT
vana ainekood
Õppeaine nimetus eesti k
Mängureeglite kavandamine
Õppeaine nimetus inglise k
Design of Game Logic
Õppeaine maht EAP
4.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Üliõpilased omandavad teadmised ja meetodid mängu sisemise loogika ja kaasahaaravate tegevuste kavandamiseks. Kursus annab põhjalikud teadmised ja vilumused mängu reeglite ja interaktsiooni kavandamiseks.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Käsitletavad teemad:
1. Sissejuhatus ja mängude kavandamise raamistik
2. Mängu kulg (gameplay), väljakutsed ja tegevused, teoreetilised alused, olemasolevate mängude analüüs ja disaini töötoad
3. Mängu reeglid, teooria, analüüs ja disain
4. Balanseeritud mäng
5. Mängu kavandamise mustrid
6. Mängu taseme kavandamine ja prototüüpide loomine
7. Mängu spetsifikatsiooni loomine
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- oskab leida ja analüüsida mängu kaasahaaravaid elemente;
- oskab kavandada mängu ülesandeid ja tegevusi;
- oskab kavandada ja tasakaalustada mängu reegleid;
- oskab mängu sisemist loogikat prototüübi tasemel rakendada ja ning reeglite sisu teistele selgitada.
Õppejõud
Martin Sillaots
space