2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Kursuse eesmärk on: Anda ülevaade haridustehnoloogia kasutamise võimalustest koolis ja õpetaja professionaalses praktikas, arendada läbi praktiliste loov- ja koostööülesannete erinevaid õpetaja haridustehnoloogilisi pädevusi ning kaasata õppijad professionaalse õpikogukonna tegevustesse toetamaks nende enesearengut õpetajana.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Kolmel kontakttunnil sooritatakse aktiivseid loovtegevusi nii individuaalselt kui rühmatööna. Iseseisva praktiseerimise ja iseõppimise vormis tutvutakse läbi veebipõhiste õppematerjalide, aktiivse diskussiooni ja refleksiooniülesannete haridustehnoloogia õppetöös kasutamise teoreetiliste seisukohtadega.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- kasutab oma pedagoogilisi ja aineteadmisi ning digitehnoloogiat, et kavandada, arendada ja analüüsida õppeprotsessi ning õpitulemuste hindamisviise digivahendite abil, taotledes õppijate digipädevuste saavutamist ja arendades õppijate õpioskusi, loovust ja innovatsiooni;
- demonstreerib teadmisi, oskusi ja töövõtteid, mis on omased innovaatilisele professionaalile digitaalses ühiskonnas;
- teab ja oskab suunata digiühiskonnas kodanikuna käitumist;
- parendab oma digipädevusi õpetajana ja teeb loovat koostööd professionaalses kogukonnas.
Lisainfo
Kursusel tuleb iseseisvalt ja koostöös õppida, reflekteerida ja teha digivahenditega loovülesandeid.
1. Enesearengu planeerimine digipädevuste osas
2. Individuaalne ülesanne: Interaktiivse uurimusliku õpiobjekti loomine
3. Rühmatöö: Innovaatilise õpitegevuse stsenaariumi loomine laiendatud õpikeskkonnas (sotsiaalmeedia, kaardid jt. vahendid omal valikul)
Jooksev info kursuse korralduse kohta õpikeskkonnas eDidaktikum