Mängupõhine õpe (HKI5052.HK)
space
Õppeaine kood
HKI5052.HK
vana ainekood
HKI5052
Õppeaine nimetus eesti k
Mängupõhine õpe
Õppeaine nimetus inglise k
Game-Based Learning
Õppeaine maht EAP
3.0
Kontrollivorm
eksam
2023/2024 kevadsemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud
Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
Õppeaine eesmärgid
Anda ülevaade mängupõhise õppe mõistetest, erinevatest vormidest, rakendamisviisidest ning takistustest, ühtlasi tutvustada mängu olulisemaid komponente ning mehhanisme.
Õppeaine sisu lühikirjeldus
Mängu olemus. Mängu elemendid: tegevused, eesmärgid, reeglid, interaktsiooni vormid, aeg, tasu, tagasiside, mängumaailm, tasemed, lugu.
Mängupõhise õppe rakendamine: vajadused, liigid, valdkonnad, võimalused ja takistused. Hindamine läbi õppemängu. Mängukonsoolid (Nintendo Wii, Kinect for Xbox 360, Sony Playstation Portable). Virtuaalsed mängukeskkonnad. Rühmatöös õppeotstarbelise mängu kavandamine: idee, reeglid, tegevused, tegelased, mängumaailm, stsenaarium.
Rühmatöös mängu arendamine: graafiliste taustade, tegelaste ja objektide loomine, mänguloogika loomine eAdventure keskkonnas.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- omab ülevaadet oma valdkonna õppeotstarbelistest mängudest;
- oskab siduda kommerts- ning õppeotstarbelisi mänge konkreetse õppeaine õpieesmärkidega;
- oskab rakendada olemasolevaid mänge õppetöös;
- oskab integreerida mängu elemente kursuse ülesehitamisel ning rakendada neid tundide läbiviimisel;
- on võimeline disainima väiksemaid õppeotstarbelisi mänge ideest prototüübini.
Õppejõud
M. Sillaots
space